Saturday, December 16, 2006

..:: ChickeN makeS me SUFFER ..haha ::..

olla....assalamualaikum...

holiday is going to visit the end...
argh....im totally controlled by my own body..
ape x nye...kene chicken pox..
adek aku bley gelak2 kan...(alar bdak kecik lagi....dye tau chickennye..pox nye x...)
slaluu..bdak 12 taun below kne..nie x..aish..ape viros nie x tau ke ..umo aku da 15..eish...viros2..pegi lar sekolah dulu klu nak serang..
dok kt rumah cam pemaisuri je...sume org buat...sian diorunk..aku nak tolong pun..somthing yg ringan..klu x...aku yg sakit..huhu
sekbaek kne tym cuti...cbe kene tyme sekolah...x ley aku pie sekolah..kacau2 kwan..
erm..dah le..kne makan ubat...eish..aku nie kate je da besa tapi..nak suro makan ubat..uish macam bdak kecik....koon je anak doktor..nak mkan ubat pun tekial2...huhu..hampeh btul..
oklar..
ape2 nanti aku type lagi..
saje sambil tulis..ilang bosan... -@--8

No comments:

Post a Comment

i am typing...

New Premium Post

Pesanan untuk muslimah yang ingin berkeluarga

“Wahai anakku! Kalaulah wasiat ini untuk kesempurnaan adabmu, aku percaya kau telah mewarisi segala-galanya, tetapi ia sebagai peringatan u...