Friday, June 29, 2007

i Quotes on what my mom told me:
1." Passion comes from within.
Trust your conscience because that is
the best guide you will ever have.
Never let a person put you down and
always remember that you are the best!"
*hehe..pinjam yer mak..
Ayat ni adalah ayat yang dpat aku simpulkan sendri dr apa yg mak ckap kat aku. Aku akan ingat balik, lagi2 apabila dlam 'the worst or saddest situations'. Ye la.. jadi remaja bukannye senang ngan 'dealing with peer pressure' lagik.
2. ''Sabar itu sebahagian daripada iman''
Hahar..selalu dengar ayat nie.. salah satu ayat yang akan aku cakap kat kengkawan aku sewaktu siorang kesedihan..sob..sob hehe..

No comments:

Post a Comment

i am typing...

New Premium Post

Pesanan untuk muslimah yang ingin berkeluarga

“Wahai anakku! Kalaulah wasiat ini untuk kesempurnaan adabmu, aku percaya kau telah mewarisi segala-galanya, tetapi ia sebagai peringatan u...