Saturday, October 28, 2006

2#..:: PmR sufferIng ::..

olla...assalamualaikum...

erm......sedey skang nieh...

sbab PMR baru je lepas.... x kesa klu aku jwab ngan commited.. nie x.. tyme tue aku demam..dr awal minggu pekse lagi....paper yg supposed answering in 1 1/2 hour pun jadik 15 minit je... tym tue aku pening kepala cam ape je...nak pikir punyela..cam ada pa'cik guard kawal kluar-msuk info dr kepala...

tht's why aku takut...erm..ntah le...donno wut 2 say... nanti camne lar klu aku x dpat ape aku taget tym ambik result...
dah ar..


mesti aku wasting tym korunk ntuk bace nieh..

fuih...alhamdulillah..lega lar skit...

-chow-

No comments:

Post a Comment

i am typing...

New Premium Post

Pesanan untuk muslimah yang ingin berkeluarga

“Wahai anakku! Kalaulah wasiat ini untuk kesempurnaan adabmu, aku percaya kau telah mewarisi segala-galanya, tetapi ia sebagai peringatan u...