Sunday, November 26, 2006

3#..:: Days by days ::..

Assalamualaikum n aLoOha..

uiks..thankx 4 read it..
how ur holiday...?
great...? awesome..?

me : bosan!!!
u : pegi mne..?
me : dok rumh je..
tyme aku bosan... ak bkak internet.. klu x - aku maen kucing...klu x- aku bace buku.. (bkan buku skolah ar..) klu x pun- aku sms orunk..klu bosan sgt aku...tido..zZzZZzzZz... klu mimpi x best- aku turun dapur. (alar...aku maen masak2.... lpas tue aku blah ar....)
klu da geram sesangat...aku bacelar al-quran..tenang skit hati... selame nie aku buat jahat..x tau bile nak insap...
tue je la.. keje aku... rutin aku..

cam mengganggur lepasan pmr je.... ahax..
nak pie jalan2.. malas... kcuali lar dpat pie BANTING...
aku telampau rindu kengkawan kat sane... (most of-lost contact)...
rindu cikgu2 yg tension ajar aku... (he3..kantoi ar aku nakal tyme sek rendah)

dah ar...

-chow-

No comments:

Post a Comment

i am typing...

New Premium Post

Pesanan untuk muslimah yang ingin berkeluarga

“Wahai anakku! Kalaulah wasiat ini untuk kesempurnaan adabmu, aku percaya kau telah mewarisi segala-galanya, tetapi ia sebagai peringatan u...