Monday, July 12, 2010

the confession. haha

salamualaik'

waaah. lamanye aku x update blog. banyak nak cerite. tapi cam x penting2 je semua. n lagipun x sempat bukak intenet lama2.



Akhirnya, dah 4 hari balik rumah.. bestnye. boleh tidor nyenyak2. no more bed bug that crawling2 around me. Dah la jetlag x de. lagi besh. Tak pening2 pale.

NI bukak blog, tgk calendar jab. Ponder. "aiyoo, dasyatnye aku jadik kawan." Maaf ea kawan2.

birthday ko dan ko aku x wish pun. Even abang angkat aku yang kawin pun aku x kata ape2. waahh sangat dasyat!

Aku x mo la jadik orang yang lupa kawan. Tapi, ak x de la lupe. cume aku x sempat. mane ade internet kat rumah sewa. Mintak maaf ye... haha, so..

Happy belated birthday kawan!
Semoga yg sorang tu dpt rambut idaman, sorang lagi dapat gi London tahun nih, sorang yang lain dapat lptop baru yg lagi canggeh dr aku, sorang lagi dapat buku John Grisham yg terbaru,

Selamat Pengantin Baru abangku!
Semoga bahagia dan dirahmati Allah sentiase. =)

Mabruk ya ukhti and kawan2.
Tahniah ye. Cayalah! Berbaloi usaha2 korang nak jadi top dalam kelas.

Lastly. tata for now. Terbang ke Malaysia elok2.

.the end.

ps: the confession bg jgrisham out this 26oct in north america. IN malaysia not sure when.

No comments:

Post a Comment

i am typing...

New Premium Post

Pesanan untuk muslimah yang ingin berkeluarga

“Wahai anakku! Kalaulah wasiat ini untuk kesempurnaan adabmu, aku percaya kau telah mewarisi segala-galanya, tetapi ia sebagai peringatan u...